Abdullah Gül'den Binali Yıldırım'a telefon

Abdullah Gül, AK Parti'nin İstanbul adayı olarak açıklanan Binali Yıldırım ile telefonda görüştü.

Erzurum Güncel- 11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ı telefonla arayarak İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığı için tebrik etti ve başarılar diledi.

Binali Yıldırım, cumartesi günü İstanbul'da düzenlenen törende Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından resmen İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olarak açıklanmıştı. Yıldırım konuşmasında, "İstanbul'a borcumu ödemeye geliyorum" ifadelerini kullanmıştı.

Siyaset Haberleri

Özgür Özel "Güne böyle başladık" diyerek açıkladı: "Selahattin Demirtaş'a selam olsun"
Meclis'te sandalye dağılımı değişti! AK Parti'ye katılım, CHP'de kan kaybı sürüyor
Rasim Arı ve Mesut Özarslan AK Parti'de! Erdoğan partilileri uyardı: "Bazı arkadaşlarımız da bu ters akıntıya kapılıyor"
Kılıçdaroğlu sonuncu, İmamoğlu düşüşte: Son ankette Erdoğan'dan 11 puan fark!