Ali Koç ve Fenerbahçeli futbolcular Rams Park'ta sahaya girdi!

Ali Koç ve Fenerbahçeli futbolcular Rams Park'ta sahaya girdi! ''Buradan çık yoksa dayak yiyeceksin''

Gazete Güncel- Galatasaray'ı 1-0 yenerek unutulmayacak bir zafere imza atan Fenerbahçe'de karşılaşmanın ardından Başkan Ali Koç stada gelirken Sarı-Lacivertliler tekrar sahaya çıktı. Bu hamle sonrası RAMS Park'ta ortalık karıştı. Öte yandan Sarı-Lacivertliler'de Başkan Ali Koç yöneticisi Selahattin Baki'nin Galatasaraylı yöneticilere küfür etmesi üzerine boğazına yapıştı.

İşte o anlar TIKLA gör...

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda dikkat çeken görüntü! Antrenmanda dua ettiler
Erzurumspor FK transfer masasında flaş gelişme!
Fatih Terim polemiği sonunu getirdi! Hacıosmanoğlu için seçim kararı kapıda
Kiralık gitti Yıldız döndü
Arda Kara'dan Horasanlılar Derneği'ne ziyaret