Aysal: Yeni kupalar gelecek!

Ünal Aysal, iki takım oyuncularını da tebrik ederken; Süper Kupa'nın yeni kupaların habercisi olduğunu ifade etti.

Erzurum Güncel- Sarı-Kırmızılı kulübün patronu Ünal Aysal, kupa zaferinin ardından sıcağı sıcağına Fanatik'e konuştu.HEYECANLI BİR MÜCADELE VARDIErzurum'a gitmeyen Aysal, "İki takım futbolcularını da gönülden kutluyorum. Her ne kadar Fair-Play'e çok uygun bir karşılaşma olmasa da, çok güzel ve heyecanlı bir mücadele vardı.BU KUPALARIN DEVAMI GELECEKNeticede bir derbi maçıdır. Tabii ki tansiyon çok yüksekti. Mutlu bir gece yaşattıkları için teknik ekibime ve futbolcularıma sonsuz teşekkür ediyorum. Bu kupa, gelecekte kazanacağımız kupaların habercisi gibi göründü bana. Umuyorum devamı da gelecektir" ifadesini kullandı.

Spor Haberleri

Iğdır FK ilgileniyor
Karneyi alan sahaya attı kendini
Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi
Atılan manşetler olay! Bütün dünya A Milli Takım'ı konuşuyor