Erzurum Güncel- Yarın Erzurum’da oynanacak olan Süper kupu finali maçı öncesi kente gelen TFF heyeti Erzurum Valisi Sebahattin Öztürk’ü makamında ziyaret ederek bir süre görüştü. Başkan Vekili Ufuk Özerten burada yaptığı açıklamada, “Stad 20 bin kişilik, bilet yetişmiyor. Bu yüzden herkesi mutlu etmemiz mümkün olmuyor. Onun için bilet almayan Erzurumlular bizim kusurumuza bakmasınlar. Yani bilet sorunun sebebi stad, yoksa hem Fenerbahçeli hem de Galatasaraylı yetkililer ellerinden gelenleri yapıyorlar. Biz hatta Erzurumlu futbol severler bilet alabilsin diye internetten bilet satışı yapmadık tek yerden satmayı uygun gördük, bu sayede Erzurumluların bilet almasını sağladık. Hatta herkese iki bilet hakkı verdik bunun sebebi maça abi kardeş ve baba oğul maçı izlemeye gelip izleyebilsin. Ama karaborsacılarında önlenmesi lazım. Maça gölge düşmemeli kardeşlik havasında geçmeli.” dedi.
Spor Haberleri
Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi
Atılan manşetler olay! Bütün dünya A Milli Takım'ı konuşuyor
Nihat Kahveci canlı yayında sinir krizi geçirdi!
Orkun Kökçü'den maç sonu dikkat çeken sözler: Söylenecek çok şey var ama...
Arda Güler Türk futbol tarihine geçti