Boğaz'da mavi beyaz gurur!

Erzurumspor bayrağı İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.

Gazete Güncel- Erzurumspor sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda Erzurumspor Bakanı Ahmet Dal, takım kaptanlarından Eren Tozlu ve Orhan Ovacıklı ile Mustafa Fettahoğlu ile birlikte yayınlanan görüntüde Erzurumspor’un şanlı bayrağını İstanbullularla buluşturmak için Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asacaklarını söyledi.

Öte yandan Erzurumspor bayrağının köprüdeki fotoğrafı sosyal medya hesaplarından da yayınlanmaya başladı. Erzurumspor resmi sosyal medya hesaplarında geçtiğimiz aylarda şampiyon alacak Erzurumspor’un bayrağı İstanbul’daki köprülere asılmış olarak yapay zeka tarafından üretilen fotoğraflar paylaşılıyordu.

Özlem İpek/ Pusula

Spor Haberleri

Iğdır FK ilgileniyor
Karneyi alan sahaya attı kendini
Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi
Atılan manşetler olay! Bütün dünya A Milli Takım'ı konuşuyor