Gazete Güncel- Türk milli takımımızın 3’ncü maçlar sonrasında elenerek ayrıldığı Dünya kupası, tüm dünyada olduğu gibi Erzurum’da da ilgi ile izleniyor. Daha önce 3 defa şampiyonluk ipini göğüsleyen Arjantin, Erzurumlu Dadaşların da en çok şampiyonluğunu istediği takım olarak dikkat çekiyor. Zaman zaman futbol kamuoyuna yansıyan Erzurumspor ile Arjantin takımları arasında sadece renk bağı değil, sevgi bağı da dikkat çekiyor. Özellikle çizgili forma ile mücadele eden Arjantin takımını tutan Erzurumlu futbolseverlerin bu ülke takımını tutmasının, kendi takımlarının da aynı forma ile tanınır olmasından dolayı kaynaklandığı gözleniyor.
Arjantinzurum!
Özellikle son 3 maçta attığı 6 golle yine kupanın en golcüsü ünvanını elde eden Arjantin milli takımının golcüsü Lionel Messi’nin Erzurumspor FK’nın 23 golle ligin en çok gol atan golcüsü Eren Tozlu ile 10 numaralı formalar ile dikkat çekmesi de, mavi-beyazlı camiayı heyecanlandırmaya yetiyor. ‘Arjantinzurum’ esprilerine de yolaçan iki takım arasında ki benzerlik sebebiyle özellikle Erzurum taraftarı, ‘’Dünya kupasında biz yoksak, olacaksa Arjantin şampiyon olsun. Erzurumspor’un şampiyonluğu kadar seviniriz’’ diyorlar ve mavi-beyaz renklere olan bağlılıklarını ifade ediyorlar.
---
Şeyma TAHİR/ Pusula