Dal öğrencilerle buluştu

Erzurumspor Kulüp Başkanı Ahmet Dal, İstanbul Okan Üniversitesi tarafından düzenlenen “Futbol Zirvesi” programına katılarak öğrencilerle bir araya geldi.

Gazete Güncel- Prof.Dr. Edin Güçlü Sözer moderatörlüğünde düzenlenen  ve Kasımpaşaspor CEO’su Ceyhun Kazancı ile Göztespor CEO’su Kerem Ertan’ın da katıldığı etkinlikte Dal, spor yönetimi, sürdürülebilir başarı ve Erzurumspor’un gelecek vizyonuna dair önemli değerlendirmelerde bulundu. Başkan Dal, samimi ve verimli bir atmosferde gerçekleşen programda, misafirperverlikleri için İstanbul Okan Üniversitesi ailesine teşekkür etti.

Özlem İpek/ Pusula

Spor Haberleri

Galatasaray'a Singo şoku! Aylarca yok
Dünya Kupası'nda dikkat çeken görüntü! Antrenmanda dua ettiler
Erzurumspor FK transfer masasında flaş gelişme!
Fatih Terim polemiği sonunu getirdi! Hacıosmanoğlu için seçim kararı kapıda
Kiralık gitti Yıldız döndü