Erzurum Güncel- TBMM Genel Kurulunda, 2012 yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı'nın maddelerinin görüşülmesi sırasında Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Uzun ve sert kış şartları nedeniyle Erzurum'da doğalgazda indirim yapılıp yapılmayacağının sorulması üzerine Şimşek, "Bildiğim kadarıyla biz doğalgazı yaklaşık 450 dolara mal ediyoruz. En azından Ankara fiyatı diye hatırlıyorum. Fakat bunun da TL karşılığı kura göre değişse de 800 liranın üzerindedir. Oysa biz doğalgazı 580 liraya satıyoruz. Dolayısıyla aslında devlet ithal ettiği doğalgazı yaklaşık 800 küsur liraya alıyor ve 600 liranın altında satıyor ve ciddi bir şekilde devlet kar etmiyor, zarar ediyor" dedi.
Muğla Haberleri
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu’nda Muğla’yı Temsil Etti
Gençlerin Kenti Muğla’ya Türkiye Belediyeler Birliği’nden Ödül
Denizcilikten Ticarete Muğla’nın Geleceği Masaya Yatırıldı
Muğla'nın Geleceği Verilerle Planlanıyor
Muğla’da Emin Eller Ailesi Büyüyor