Erzurumspor FK, şampiyonluğu İstanbul Boğazı'nda kutladı!

Erzurumspor FK, şampiyonluğu İstanbul Boğazı'nda kutladı! Başkandan yeni stat müjdesi

Gazete Güncel- Süper Lig'e yükselen Erzurumspor FK, başarısını İstanbul Boğazı'nda kutladı. Özel bir tekneyle İstanbul Boğazı'nda düzenlenen kutlama organizasyonuna kulüp başkanı Ahmet Dal, oyuncular Eren Tozlu, Orhan Ovacıklı, Mustafa Fettahoğlu ve İlkan Sever'in yanı sıra davetliler ve mavi-beyazlı taraftarlar katılım gösterdi. Ahmet Dal, en kısa sürede yeni stadın temelinin atılacağının da müjdesini verdi.

Tüm detaylar için TIKLA...

Spor Haberleri

Galatasaray'a Singo şoku! Aylarca yok
Dünya Kupası'nda dikkat çeken görüntü! Antrenmanda dua ettiler
Erzurumspor FK transfer masasında flaş gelişme!
Fatih Terim polemiği sonunu getirdi! Hacıosmanoğlu için seçim kararı kapıda
Kiralık gitti Yıldız döndü