Erzurumspor FK'nın Ankara yolculuğu başladı

Erzurumspor, Gençlerbirliği karşılaşması için Ankara’ya doğru yola çıktı.

Gazete Güncel- Trendyol 1. Lig ekiplerinden Erzurumspor ligin 5. Haftasında Gençlerbirliği ile karşı karşıya gelecek. Dadaşlar, yarın deplasmanda oynanacak mücadele için Ankara’ya doğru yola çıktı. Henüz deplasman galibiyeti olmaya Mavi-beyazlılar Ankara temsilcisi karşısında 3 puanı almayı hedefliyor.

Pazar günü saat 19.00’da oynanacak olan karşılaşma öncesi Dadaşlar son taktik idmanını bugün akşama doğru başkentte yapacak. Müsabakayı, tecrübeli hakem Ümit Öztürk yönetecek.

Melek Ahıskalı/ Pusula

Spor Haberleri

Alt yapı da harıl harıl
Filenin sultanları kazandıkça Erzurum sevince boğuluyor
Daha evden çıkmıyor