Erzurumspor FK'nın U 19 takımı'nda şok

Türkiye Şampiyonası finallerine katılmak için Aydın Büyükşehir Beldiyesi U 19 takımı ile karşılaşan mavi-beyazlılar, penaltılarda elendi, ilk 8’e giremeden Erzurum’a dönüyor

Gazete Güncel- Erzurumspor FK’nın U 19 takımı, Ankara’da karşılaştığı Aydın Büyükşehir Belediyespor karşısında penaltılarda elenerek Türkiye Şampiyonası finallerini kaçırdı. Normal süresi beraberlikle biten karşılaşmada penaltılara geçildi. Penaltı atışlarında Aydın U 19 temsilcisi mavi-beyazlılar 5-4 mağlup oldu. Erzurum’u eleyen Aydın Büyükşehir’in rakibi henüz belli olmazken, Arkent Arnavutköy Belediye, Bursaspor, Bursa Yıldırım Spor Kulübü, Eskişehirspor, İstanbulspor, Manisa Futbol Kulübü ve Yomraspor ilk 8’de yer alan takımlar oldu. Alpaslan Topçu’nun talebeleri, aldıkları bu mağlubiyet ile 12 Mayıs’da İzmir Torbalı’da yapılacak olan Türkiye Şampiyonası finallerine katılma hakkını kaybetmişti. Geçtiğimiz yıl finallerde ilk 3’e kalan Dadaşların erken elenmesi, ilk 8’e girememesi taraftarlarını da üzdü. 

Şeyma TAHİR/ Pusula

Spor Haberleri

Türkiye Şampiyonları buz üstünde belli oldu
Iğdır FK ilgileniyor
Karneyi alan sahaya attı kendini
Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi