Erzurumspor'da yeni stat için Ankara teması

Kulüp Başkanı Ahmet Dal ve yönetim kurulu üyeleri, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ile bir araya gelerek stadyum yatırımları üzerine kapsamlı bir görüşme gerçekleştirdi.

Gazete Güncel- Görüşmenin odağında, Erzurum’a kazandırılması planlanan yeni stat projesinin son durumu ve izlenecek yol haritası yer aldı. Modern, yüksek kapasiteli ve uluslararası standartlara uygun bir stat hedefi doğrultusunda atılacak adımlar değerlendirilirken, mevcut stadyumda yapılması planlanan iyileştirme ve düzenlemeler de masaya yatırıldı.

Başkentte gerçekleşen buluşmada yalnızca stat projesi değil, Türk sporunun genel gelişimi, kulüplerin sürdürülebilir yapıya kavuşması ve Erzurumspor’un sportif hedefleri de ele alındı. Tarafların, özellikle altyapı yatırımları ve tesisleşmenin önemine vurgu yaptığı öğrenildi.

Ziyaretin sonunda Erzurumspor heyeti, Bakan Bak’a üzerinde isminin yazılı olduğu Erzurumspor forması hediye etti. Kulüp yönetimi, misafirperverliği ve spora verdiği destekten dolayı Bakan Bak’a teşekkür etti.

Erzurumspor cephesinde, yeni stat projesinin somut adımlarla ilerlemesi yönünde Ankara temaslarının önümüzdeki süreçte de devam etmesi bekleniyor.

Şeyma TAHİR/ Pusula

Spor Haberleri

A Milli Takım'ın çektiği 62 şut analiz edildi! Sonuç fiyasko
Dünya Kupası sonrası ayrılık kararı! Balogun transfer piyasasını karıştırdı
Milli Takım'da 'Arizona' skandalı!
Amedspor bayrağına polis koruması: Gece boyunca nöbet tutuldu
Fenerbahçe'de kıyım başladı! İki yıldıza "Güle güle" dediler