Erzurum Güncel- Darbe girişimi sonrasında tutuklanan örgüt üyelerinin cezaevinde birlikte hareket ederek, 100’e yakın hakim-savcı ve asker tarafından “gözaltında tutuldukları süre içerisinde işkenceye maruz kaldıklarını ve kötü muamele gördüklerini” savunarak dilekçe yazdıkları öğrenildi.FETÖ’cüler dilekçelerinde aynı zamanda polislerin de kendilerini darp ettiğini iddia etti. Bunun üzerine soruşturma başlatan Ankara Başsavcılığı’nın, öncelikle dilekçe yazan şüphelilerin doktor raporlarını talep ettiği ancak söz konusu raporlarda darp izine rastlanılmadığı belirtildi.Ankara Emniyetinin nezarethanesinin kamera kayıtlarında yapılan incelemede de işkenceye iddialarına ilişkin herhangi bir bulguya rastlanılmadığı öğrenildi. Şüphelilerin soruşturmaları uzatmak, sulandırmak ve kilitlemek için bu yola başvurduğu belirtildi.Ebru Karatosun - Türkiye Gazetesi
Muğla Haberleri
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu’nda Muğla’yı Temsil Etti
Gençlerin Kenti Muğla’ya Türkiye Belediyeler Birliği’nden Ödül
Denizcilikten Ticarete Muğla’nın Geleceği Masaya Yatırıldı
Muğla'nın Geleceği Verilerle Planlanıyor
Muğla’da Emin Eller Ailesi Büyüyor