Gazete Güncel- ABD-İran hattında ateşkes sonrası yeniden tırmanan gerilim, karşılıklı sert açıklamalar ve misilleme iddialarıyla yeni bir aşamaya taşındı. İran Devrim Muhafızları Ordusu, Körfez bölgesindeki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlendiğini duyurarak, "Saldırganlık tekrarlanırsa vereceğimiz karşılık bundan daha kapsamlı olacaktır" açıklamasında bulundu.
Afad/ Savaş Haberleri
Deprem tehlikesi haritada: Türkiye’de diri fay sayısı 700’e yükseldi
Dünya anlaşma beklerken İsrail'den şaşırtmayan hamle!
Bilazer el üstünde