Erzurum Güncel - Türkiye Futbol Federasyonu'nun bu sezon başlattığı, seyircisiz oynama cezası verilen maçlarda stat kapılarının kadınlar ve çocuklara açıldığı uygulamada, sarı-lacivertli ekip bu sezon ikinci kez kadınlar ve çocuklar önünde mücadele etti.Ligin 3. haftasında cezası nedeniyle Manisaspor'a karşı kadınlar ve çocukların doldurduğu tribünler önünde oynayan, 1-1'lik beraberlikle puan yitiren sarı-lacivertliler, Sivasspor mücadelesinde 3 puan alarak, tribünlerdeki taraftarına da büyük sevinç yaşattı.Karşılaşmayı büyük bir coşkuyla tezahüratlar yaparak izleyen kadınlar ve çocuklar, sarı-lacivertli ekibin maçta 2-1 yenik durumda olduğu dakikalarda da tezahüratlarına devam ettiler.Tribünler, maç sonunda gelen 4-2'lik galibiyetle büyük bir coşku yaşadılar.Bu arada, karşılaşmayı 34 bin 720 taraftarın izlediği açıklandı.
Spor Haberleri
Fatih Terim polemiği sonunu getirdi! Hacıosmanoğlu için seçim kararı kapıda
Kiralık gitti Yıldız döndü
Arda Kara'dan Horasanlılar Derneği'ne ziyaret
Alt yapı da harıl harıl