Lise öğrencileri Barış Manço’yu andı

Prof. Dr. Necmeddin Erbakan Fen Lisesi öğrencileri Barış Manço’yu andı.

Erzurum Güncel- Vefatının 20. yıldönümünde Necmeddin Erbakan Fen Lisesi müzik öğretmeni A. Berrak Aydınoğlu rehberliğinde müzik kulübündeki öğrencilerin hazırladığı müzik etkinliği ile Barış Manço parçalarından oluşan dinleti yapıldı. 
"Dağlar Dağlar", "Can Bedenden Çıkmayınca", "Gülpembe", "Dönence", "Alla Beni Pulla Beni" koro parçaları ve müzik öğretmeninin "Unutma Beni" adlı eserleri bağlama ve gitarlar eşliğinde icra edildi. Program dakikalar süren alkışlarla devam etti. 
İnsanın öğrenmesi gereken ilk dil tatlı dildir diyen Barış Manço'yu saygı ve sevgiyle andılar.

Kültür/Sanat//Mağazin Haberleri

Ezra Esmeci "Çok şaşırdım" diyerek cezaevinden gelen mektubu anlattı: "Tuğyan ve Ümitcan Çakır..."
Nobre'ye tebrik telefonu
Dilan Polat hastaneye yatırıldı! Ziyaretler kısıtlı... Engin Polat açıklama yaptı