Minderin şampiyonu Erzurumlu Budak

Türkistan’da yapılan 2. Üniversiteler Arası Türk Oyunlarında Erzurumlu güreşçi Cüneyt Budak, altın madalya kazandı.

Erzurum Güncel- Türkistan’da yapılan 2. Üniversiteler Arası Türk Oyunlarında Erzurumlu güreşçi Cüneyt Budak, altın madalya kazandı.

Güreşte Erzurumluları sevindiren haber Türkistan’dan geldi. Erzurumlu olan ve Budur Üniversitesi adına Türkistan’da yapılan 2. Üniversiteler Arası Türk Oyunlarında mindere çıkan Cüneyt Budak, Türk Oyunları Şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.

Ankara ASKİ Spor güreşçilerinden Cüneyt Budak, Türkistan'da yapılan 2. Üniversiteler arası Türk oyunlarında 1.olarak altın madalyayı boynuna takarken Dadaları sevince boğdu.

Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk, “Hemşehrimiz, Ankara ASKİ Spor güreşçilerinden Cüneyt Budak, Türkistan'da yapılan 2. Üniversiteler arası Türk oyunlarında 1. olmuştur sporcumuzu tebrik ederiz” dedi.

Türkiye Güreş Federasyonu Erzurum İl Temsilcisi Battal Alpkılıç, “2.  Üniversiteler arası Türk oyunlarında  sporcumuz Cüneyt Budak kardeşimiz 1.olmuştur sporcumuzu tebrik ederiz” şeklinde konuştu.

ERGÜRDER Başkanı Doç. Dr. İzzet Uçan da, şampiyon güreşçiyi tebrik ederek, Dadaş güreşçinin başarısının kendilerini gururlandırdığını söyledi.

Nurullah PALA-Saadettin CACİ/PUSULA

Spor Haberleri

Galatasaray'a Singo şoku! Aylarca yok
Dünya Kupası'nda dikkat çeken görüntü! Antrenmanda dua ettiler
Erzurumspor FK transfer masasında flaş gelişme!
Fatih Terim polemiği sonunu getirdi! Hacıosmanoğlu için seçim kararı kapıda
Kiralık gitti Yıldız döndü