TFF, yabancı oyuncu sayısını yükseltti

TFF Başkanı Nihat Özdemir: "Ligin ikinci yarısında uygulanmak üzere 14 yabancı sayısını 16'ya çıkarma kararı aldık."

Erzurum Güncel- TFF Başkanı Nihat Özdemir, Süper Lig'de yabancı oyuncu kontenjanının 14'ten 16'ya yükseltilmesine karar verdiklerini açıkladı.

Spor Haberleri

Türkiye Şampiyonu oldu: Tebrikler Utku
Erzurumspor FK: Bir gece ansızın gelebilirim!