Yönetmelik değişti! Vali ve kaymakamlar artık...

Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren yönetmelik değişikliğine göre valiler ilde, kaymakamlar da ilçede Cumhurbaşkanının temsilcisi ve idari yürütme vasıtası olacak.

Erzurum Güncel- Valilik ve Kaymakamlık Birimleri Teşkilat, Görev ve Çalışma Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, bugünkü Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Valiler ilde, kaymakamlar da ilçede Cumhurbaşkanının temsilcisi ve idari yürütme vasıtası olarak görev yapacak.

Değişiklikle yönetmeliğe "Temsil" başlıklı "Vali ilde devletin ve Cumhurbaşkanının temsilcisi ve idari yürütme vasıtası; kaymakam ilçede Cumhurbaşkanının temsilcisi ve idari yürütme vasıtasıdır." maddesi eklendi.

Muğla Haberleri

Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu’nda Muğla’yı Temsil Etti
Gençlerin Kenti Muğla’ya Türkiye Belediyeler Birliği’nden Ödül
Denizcilikten Ticarete Muğla’nın Geleceği Masaya Yatırıldı
Muğla'nın Geleceği Verilerle Planlanıyor
Muğla’da Emin Eller Ailesi Büyüyor