
İran'dan ABD üslerine misilleme! “Pişman olacaklar”
İran Devrim Muhafızları, Körfez'deki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlediklerini açıkladı. Tahran yönetimi, ABD'nin saldırılarını sürdürmesi halinde "çok daha kapsamlı karşılık" verileceğini, ateşkes ihlalinin ise Washington'ın "pişmanlık duymasın
A+A-
Gazete Güncel- ABD-İran hattında ateşkes sonrası yeniden tırmanan gerilim, karşılıklı sert açıklamalar ve misilleme iddialarıyla yeni bir aşamaya taşındı. İran Devrim Muhafızları Ordusu, Körfez bölgesindeki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlendiğini duyurarak, "Saldırganlık tekrarlanırsa vereceğimiz karşılık bundan daha kapsamlı olacaktır" açıklamasında bulundu.
Önceki ve Sonraki Haberler





HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.