
Yakutiye Belediyesi aşure dağıttı
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.
A+A-
Gazete Güncel- Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma namazının ardından ilçe genelindeki camilerde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, paylaşımında "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah'tan niyaz ediyoruz" dedi.




Önceki ve Sonraki Haberler





HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.